יום חמישי, 23 ביולי 2009

המשפחה הנפלאה

האם הילדים נראים רעבים?

5 תגובות:

  1. שוכחים את חטיפת ילדי תימן
    היו דברים מעולם לצערנו הרב
    וברופאים ובבתי חולים יש גם כאלו שידיהם לא נקיות

    השבמחק
  2. אני כאמרקאי שגר פה בארה"ק אינו מאמין שאי אפשר לפתוח תיק רציני נגד המשטרה והביה"ח

    השבמחק
  3. קודם כל כשהאם לא ליד הילד הילד פורח אוכל ולא מקיא.זו עובדה... מעניין שאתם אומרים שהתפילות פתאום עזרו . רק עכשיו התפללתם.לא התפללתם כל זמן שהוא חולה .מה שאתם רוצים לומר שאלוקים מקשיב לתפילות רק כשאמא של הילד לא לידו. מוזר מאוד.אתם מעליבים ומזלזלים בקב"ה.
    דבר שני-הבטלה אם כל חטאת. אם הייתם מקיימים את מצוות הקב"ה . בזעת אפיך תאכל לחם לא הייתם חיים ב בדמיונות ומעשיות.יש לכם הרבה זמן פנוי כדי להזות לדמיין .
    דבר נוסף-תמכרו איזה סיפור שתרצו ולא תתנו לאמת לצאת. תוכלו לרמות ולהטעות אפילו את כל העם . רק תיזכרו שמישהו למעלה יבוא אתכם חשבון כי אצלו אין חוכמות פילפולים דמיונות ומעשיות. מה תגידו ביום הדין...
    עוד דבר כדי שתבינו כמה חמור המעשה של האם. אל תוכלו שבוע ימים ונראה את החכמה שלכם אנשים עלובי נפש ורוח שכמותכם.

    השבמחק
  4. אלוהים יישמור איך הילד נראה להכניס לכלא כל אם וכל אב שמתעללים בילדים שלהם או בילדים אחרים זה נורא ואיום .וחלאס כבר מכל החרדים המגעילים האלו עם השיטות המטורפות שלהם לחינוך כזה או אחר שגורמים לילדים צלקות תרתיי משתע לכל החיים.

    השבמחק
  5. אלוהים יישמור איך הילד נראה להכניס לכלא כל אם וכל אב שמתעללים בילדים שלהם או בילדים אחרים זה נורא ואיום .וחלאס כבר מכל החרדים המגעילים האלו עם השיטות המטורפות שלהם לחינוך כזה או אחר שגורמים לילדים צלקות תרתיי משתע לכל החיים.

    השבמחק

רשום תגובה