יום חמישי, 23 ביולי 2009

עלילת דם!


מספר שאלות בוערות:
1.האם שמעתם פעם על מצלמות נסתרות בבתי חולים?
עצם הדבר ששמו מצלמות נסתרות כבר מעלה ריח לא נעים של ניסיון לתפור על מישהו משהו. אבל נניח שהיה חשש ולכן שמו מצלמות, איך יתכן שבמקרה הראשון לא עצרו אותה? זה נקרא שהם שומרים על הילד?
2. איך יתכן שהיא ניתקה באופן חופשי את הזונדה בין כותלי בית החולים ואף אחד לא שם לב?
הרי הילד מחובר לאינפוזיה ומקבל הזנה דרך צינור ההזנה באופן קבוע, תעצרו לרגע ותחשבו, אם מישהו מוציא לילד את האינפוזיה בבית החולים, כמה זמן ייקח עד שיעלו על זה, ומה יקרה אחר כך, אם לא יעשו שם בלגן מיד, הרי שבנסיון השני ומקסימום השלישי הוא יעוף כמו טיל עם צו הרחקה מהילד לכל החיים. נו, אז איך זה קורה שאמא ´מרעיבה´ את ילדה בבית החולים, כלומר מחבלת או מוציאה את צינור ההזנה למשך חודשים ואינה נתפסת? (הזנה אינה חמצן שאתה שולף לכמה רגעים ואתה יכול לגרום לחבלה או למוות רח"ל, הרי בכדי להרעיב באמצעות שליפת ההזנה זה אומר שצריך להעלים לגמרי את ההזנה ושהילד פשוט לא יאכל, וזה הרי בלתי אפשרי לביצוע בעליל).
3. נניח שהאימא סובלת מתסמונת מינכהאוזן (שמשום מה עד כה כמעט אף אחד לא שמע עליו, ולך תתמודד..), אם שירותי הרווחה והרפואה אכן רוצים כאן את טובת הילד , הרי ברגע שהתגלו הסימפטומים של התסמונת אצל האימא, ברגע הזה הם אמורים להודיע למשפחה, לא? לדבר איתה? לראות מה עושים, לראות איך מטפלים בה, אולי יחד עם המשפחה יחליטו לא לתת לאימא לגשת לילד, הרבה רעיונות יש. ולא זה מה שקרה, הם לא הודיעו שום דבר למשפחה, מילה לא. לא העלו כזה חשש אף פעם. רק עצרו אותה. ואחרי כמה ימים אחרי המעצר העלו שיש להם את "תסמונת מינכהאוזן".
4. למה כלא??חולה מאושפז בבית חולים. לא בכלא!
לפני שזה התפוצץ בקול רעש גדול בתקשורת, ישבו העסקנים עם המשטרה בשקט בשקט, ושמעו את דבר הטענה שיש לה "תסמונת מינכהאוזן". העסקנים אמרו, אם יש לה או אין לה, אנו לא יודעים, אבל זה ברור שאפילו אם יש לה, היא לא צריכה לשבת בכלא בין פושעות מחבלות מהגרועים שיש בכלא רמלה, בבקשה תעצרו אותה למעצר בית. או לחילופין תוציאו צו הרחקה שהאימא לא תוכל לגשת לילד עד שיבורר הענין, ועוד כמה וכמה רעיונות. אבל המשטרה והפרקליטות התעקשו "רק מעצר בכלא". לא רוצים לשמוע שום דבר אחר. למה שיוותרו כשיש להם כזה טרף קל ביד?
לסיכום. בהנחה שיש לה את התסמונת המיסתורית:
1. מדוע בחרו כלי התקשורת להציג חולה כפושע??מדוע?
2.מדוע שירותי הרווחה אינם מעוניינים לעזור לה ולמשפחה להתמודד עם התסמונת??
שני השאלות הנ"ל מביאים לך להטיל ספק גדול בטענות המשטרה. כשאלו הם פני הדברים הרי שהתחושה המאוד קשה והחריפה של רדיפה אנטי חרדית (והמשך הפסטיבל התקשורתי שהאמהות החרדיות אינם אמונים לשמור על ילדיהם) עולה באפך גם אם תרצה להתעלם! כאן אתה יוצא כבר להפגין גם אם לא ברור לך מה קרה שם בדיוק, אתה יוצא להפגין כי יש לך תחושת ערבות הדדית, אתה רואה במעצרה ואת השפלתה בימים האחרונים בתקשורת, משהו אישי נגדך!

7 תגובות:

  1. אין כאן עלילה יש כאן פחד,
    הנהלת בית החולים חוששת שיגלו,איזה ניסוים ובאיזה
    תרופות השמשו על הילד,ולכן בישלו עלילה שתוציא
    את האמא כאשה לא נורמלית.

    ואני מאמין שלמרות הנסיונות של הדסה לטשטש ראיות
    בסוף הכל יתגלה לעיני הציבור.

    השבמחק
  2. כל הכבוד לד"ר וייל ולשופטת שאינם משתפים פעולה עם עלילת הדם.

    אבל אל דאגה

    התקשורת יחד עם הפרקליטות יתפרו גם להם תיקים

    די לשילטון הרשע והפשע

    השבמחק
  3. תבינו רבותי שאנחנו בגלות, בגלות הערב-רב, על זה כבר נכתב בספר הזהר על התקופה שלנו, שבני ישראל האמיתיים יהיו בגלות הערב-רב, שתהיה יותר קשה מהגלות בין הגויים.

    הנהלת הדסה שהסתבכו במקרה הגרוע בניסויים רפואיים עם הילד, ובמקרה הטוב ברשלנות רפואית היו בטוחים שאם יזרקו את כל האשמה על האם החרדית הציבור החילוני יקנה את זה, כפי שאכן קרה, הציבור החילוני אוכל כל מה שהתשקורת מאכילה אותו, ועבור התשקורת זו מציאה גדולה, עוד סיפור שאפשר באמצעותו להשמיץ ולהעליל על חרדים.

    המערכה עדיין לא נגמרה, התשקורת הדסה והפרקליטות יעמדו על הרגליים האחוריות שלהם כדי שבית המשפט יכיר בגירסה שלהם, ועדיין מערכה גדולה לפנינו, ה' יעזור.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  5. למרות כל התגובות-עדיין לא ברור מדוע היא הוציאה את צינורות הזונדה אם זה היה כל כך חשוב לעלייתו במשקל? זה הדבר היחיד המפליל אותה!

    השבמחק
  6. אני קוראת ומבינה חלק מהדברים שמובאים
    יחד עם זאת מפריע לי שבכל עמוד יש תגובה של מישהו שהוסרה ויש רק תגובות תומכות

    השבמחק
  7. נמאס לי שבכל פשע אנחנו הופכים למדינה שבלי לשים לב תומכים בפשעים,מתרצים את זה רק כי אנחנו לא יכולים לתפוס את הדברים מבחינה הגיונית,מתקבל אצלנו יותר טוב במוח שיש לה מחלה ולא שיש פה משהו באמת פלילי,אין אמהות בעדה החרדית שנגמרה להם פשוט הסבלנות לילדים? או דכאון מתמשך אחרי לידה שהוא לא מטופל בגלל הבושה ,להיחשף במגזר?יש עוד צדדים לבדוק אבל יש דרך ואנחנו כחברה מאשרים התנהגויות קיצוניות כשאנחנו ישר מרחמים וחושבים אם הוא היה שפוי במעשה.

    השבמחק

רשום תגובה