יום שלישי, 28 ביולי 2009

ד"ר וייל: אני מבקש להבהיר שאינני רומז שהגברת מהווה סכנה כלשהי לילדיה


מאת:אתר- קצר.
כתב: אברמי שיינברגר.

לפני יומיים שלח ד"ר יעקב וייל - הפסיכיאטר שבדק את האם מירושלים, מכתב לפסיכיאטר המחוזי ד"ר משה קליאן, בו הוא מבקש להבהיר "מכתבי זה נועד למנוע הסקת מסקנות נמהרות ע"ל הצדדים, בית המשפט הנכבד, או כל גוף אחר וכן כל נזק שעלול להיגרם מאותן מסקנות".
במכתב שהגיע בלעדית לידי 'קצר' מוסיף וייל וכותב: "לאחר שבחנתי בדיעבד את מכתבי, לא מצאתי בו כל פגם, למעט המשפט, בפרק המסקנות (המרכאות מקור מציינות ציטוט ממסקנתו הקודמת): "להערכתי המקצועית תוכל הנבדקת להמשיך בביצוע תפקידי הורות כלפי ילדיה כולל *** (כאן מצוין שמו של הילד החולה) ללא כל סכנה", לא היו בידי הכלים המספיקים להגיע למסקנה זו".
כאן מוסיף וייל שורה חשובה שבפרקליטות התעלמו ממנה: "אני מבקש להבהיר לך שאינני רומז בזה שהגברת * מהווה סכנה כלשהי לילדיה, מסקנתי היא שעל מנת להעריך את ההיבט הזה של המקרה, צריך הרבה יותר חומר והרבה יותר זמן"

5 תגובות:

  1. יפה שאתם דואגים לאמא. חבל שהילד לא זוכה לחצי מהדאגה.

    השבמחק
  2. ישר כח על דאגתך לילד לבנתיים גם האמון על הדאגה לילד שהוא בית החולים לא הועיל אלא רק הזיק לילד.ב"ה הילד נימצא כעת בידים טובות

    השבמחק
  3. BLOOD LIBLE 2009

    http://www.filefactory.com/file/ahggb71/n/_pdf

    השבמחק
  4. So if I understand the latest newsreports right, Tel Hashomer Hospital did not find anything and the child could go back home, fortunatley.

    השבמחק
  5. עשיתי קישור אליך.

    http://cosmicx.blogspot.com/2009/07/so-called-child-starving-mother-case.html

    השבמחק

רשום תגובה